Specjalnie dla Was najlepsi wykładowcy prowadzą interaktywne szkolenia online. Jeśli chcesz poszerzać horyzonty i pogłębiać wiedzę... to wystarczy śledzić nasz harmonogram i zarejestrować się na wydarzenie! Bogata tematyka dotycząca całego spektrum branży kosmetyki profesjonalnej sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Jak to działa..? To dziecinnie proste!

Dostęp do szkoleń mają nasi zarejestrowani Użytkownicy.

Krok 1: Jeśli nie posiadasz konta Zarejestruj się lub jeśli jesteś naszym Użytkownikiem Zaloguj się do swojego konta. 

Krok 2: Pod każdym szkoleniem znajdziesz przycisk umożliwiający rezerwację miejsca na wybrane webinarium (patrz: instrukcja).

Krok 3: Pół godziny przed każdym szkoleniem znajdziesz przycisk, który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego (patrz: instrukcja).

W szkoleniach online można uczestniczyć zarówno za pomocą komputera jak i urządzeń mobilnych. Dla zapewnienia dobrej jakości odbioru webinarium zalecamy zapoznanie się z danymi technicznymi: Dane techniczne dla uczestników szkoleń online.

 

Wstęp wolny! 

 


Jak uzyskać certyfikat? 

Uczestnicy szkoleń online, po zakończonym przez prowadzącego szkoleniu, zostają przekierowani na stronę do zakupu certyfikatu. Jeśli uczestnik korzysta z aplikacji mobilnej - dostanie link do zamówienia certyfikatu w mailu powebinaryjnym (wysyłanym następnego dnia). Wystarczy uzupełnić formularz i opłacić zamówienie. Certyfikat zostaje wysłany na podany w formularzu adres e-mail w formie pdf do wydruku (w ciągu dwóch tygodni od wniesienia opłaty).

Certyfikatu jest dostępny tylko dla uczestników szkoleń. Certyfikatu nie można zamówić po obejrzeniu nagrań ze szkoleń online, dostępnych w web tv.

14 czerwca | Empatyczna komunikacja - jak unikać konfliktów i poznać potrzeby klientów

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Ewa Grzegorczuk

Godzina: 19.30

Opis: O empatii w zawodzie kosmetologa należy pamiętać w każdym aspekcie wykonywanej przez nas pracy - to właśnie ta cecha jest priorytetowa dla "czytania:" i rozumienia potrzeb klientów. Empatyczna komunikacja (NVC) stanowi nieodzowny element konstruktywnego dialogu - zarówno na linii usługodawca-klient, jak i szef-personel. O tym, jak wprowadzić i stosować w praktyce uniwersalne zasady NVC i jaki wpływ ma ten charakter wypowiedzi, rozmów i sposobu słuchania na relacje w zespole, z klientami oraz na... sprzedaż opowie Ewa Grzegorczuk.

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

28 czerwca | Pierwsze wrażenie - rozmowa telefoniczna, face to face, kontakt online - jak sprawić, by w każdej formie profesjonalnie zaprezentować siebie i swoje usługi

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Paulina Pastuszak

Godzina: 19.30

Opis: Pierwsze wrażenie robimy tylko raz! Niezależnie od tego, czy Twój pierwszy kontakt z klientem odbywa się poprzez rozmowę telefoniczną, chat w sieci czy spotkanie w recepcji salonu musisz być perfekcyjnie przygotowana. Jak powinna wyglądać komunikacja w każdym z tych przypadków? Które zasady są uniwersalne, a które przypisane do konkretnego kanału przekazywania informacji? Jak zadbać o to, by pierwsze wrażenie było nie tylko wstępem do udanej relacji, ale też odzwierciedlało Twoje kompetencje? Paulina Pastuszak udzieli praktycznych wskazówek, obejmujące zasady komunikacyjnego savoir-vivre i podpowie jak "wyjść cało"  także  z mniej standardowych sytuacji, które zdarzają się w kontakcie z klientami.

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

29 czerwca | Cieniowanie bez aerografu w stylizacji paznokci

Wykładowca: Natalia Cukrowska

Godzina: 19.30

Opis: Chcesz wiedzieć jak w prosty sposób wykonać ręcznie cieniowania, które będą wyglądały jak te, wykonane przy użyciu aerografu? Weź udział w szkoleniu online! Prowadząca podpowie na co zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru odpowiednich produktów i narzędzi oraz pokaże jak samodzielnie tworzyć szablony do wykonania wzorów, które sprawią, że w szybkim czasie nasza klientka będzie cieszyć się niepowtarzalna stylizacją i to bez konieczności użycia aerografu.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

12 lipca | Głos wewnętrzny - zasady komunikacji w Twojej firmie

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Beata Adamczyk

Godzina: 19.30

Opis: Skuteczna komunikacja to klucz do sukcesu każdej firmy, dlatego istotne jest poznanie i przestrzeganie zasad komunikowania się. Większość osób musi usłyszeć lub zobaczyć jedną informację, zadanie kilka razy, żeby w pełni ją zrozumieć i wykonać. Jak więc komunikować się aby zwiększać efektywność działań? Pierwsza zasada to rozmawiaj, a nie wygłaszaj swoje zdanie i oczekiwania. Nie osaczaj pracownika swoim niekończącą się monologiem. Jednostronna komunikacja wywołuje w pracowniku frustrację oraz demotywację, a co za tym idzie, powoduje zmniejszenie efektywności działania, co może się przełożyć na straty finansowe. Mów, ale też słuchaj i wyciągaj wnioski z tego, co mówią do ciebie pracownicy. Pozostałe zasady poznasz podczas szkolenia!

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

20 lipca | Odpowiedzialność cywilna zabiegowca. Jak wybrać dobrą polisę i ubezpieczyciela?

Wykładowca: Klaudia Nietupska

Godzina: 19.30

Opis: Dziś nikt już nie ma wątpliwości, iż każdy salon i każdy specjalista branży beauty powinien mieć ubezpieczenie OC. Dzięki polisie OC zyskujesz nie tylko zabezpieczenie finansowe, ale co ważne, komfort psychiczny i poczucie bezpieczeństwa dla siebie i swoich pracowników. Jak wybrać odpowiednią polisę? Jak zapewnić sobie i pracownikom pełną ochronę? Co powinniśmy wiedzieć przed podpisaniem umowy? Na te i inne pytanie odpowie Klaudia Nietupska i eksperci Medlegalis.

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

26 lipca | Język korzyści a język sprzedaży? Efektywny dialog kluczem do dobrych wyników

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Marta Fiłoń

Godzina: 19.30

Opis: Warsztat umiejętności praktycznych, na którym znajdziesz odpowiedzi na pytania: Jak pisać o zabiegach w social mediach, by zdobyć klientów? W jaki sposób skracać dystans i zdobyć zaufanie klientów w rozmowie przez telefon. Jakie korzyści zwiększają zainteresowanie klientów ofertą salonu? Jakie są słowa „zakazane” i „słowa-klucze”, które pomagają w zwiększeniu sprzedaży? Co mówić aby przyspieszyć decyzję klientki, a co może zadziałać wręcz odwrotnie. Poznasz gotowe rozwiązania i techniki komunikacyjne oparte na regułach psychologicznych.

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

 

Opens internal link in current windowKliknij i obejrzyj nagrania z minionych szkoleń online! (Opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych Użytkowników)

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij