Mistrz recepcji – wskazówki dla Twojego salonu

VIDEO | Dowiesz się: jak zamienić klientów, którzy „tylko pytają” w rezerwacje wizyt, jak przez telefon zachęcać klientki do większych zakupów, jak ułożyć obowiązki recepcjonisty, by wykazać się wysoką jakością obsługi i dać szansę każdej klientce na korzystanie z szerokiej oferty usług i kosmetyków. Poznasz proste schematy i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu w twoim salonie beauty.

Marta Fiłoń | Trener biznesu spa & beauty, doświadczony szkoleniowiec z zakresu sprzedaży, marketingu usług i profesjonalnych kosmetyków w salonach beauty, spa, gabinetach medycyny estetycznej. Autorka publikacji oraz materiałów szkoleniowych. Prowadzi szkolenia otwarte Akademii Managera Spa&Beauty.

www.martafilon.pl

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij