Techniki sprzedaży w spa i gabinecie kosmetycznym | Aneta Muller

W trakcie szkolenia przyjrzeliśmy się elementom determinującym sprzedaż usług i produktów w Spa i w gabinecie kosmetycznym oraz przeanalizowaliśmy trudności w nawiązywaniu relacji z klientem. Pomoże to zidentyfikowaniu słabszych punktów na różnych etapach obsługi klienta i na wdrożenie działań naprawczych.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij