Jak zwiększyć sprzedaż produktów?

Z tego artykułu dowiesz się:

• Jak zwiększyć sprzedaż produktów do pielęgnacji pozabiegowej

• Jak budować autorytet i pozycję eksperta w oczach klientów?

• Dlaczego proces sprzedaży zaczyna się tuż po przekroczeniu progu gabinetu, a nie po zakończeniu zabiegu?

• Co może być Twoim atutem, a co słabym punktem w procesie sprzedaży produktów do pielęgnacji domowej?

 

TAJNIKI SPRZEDAŻY (cz. 2) – Zrozumienie klientów i ich potrzeb jest bardzo ważne, by odnaleźć klucz do sukcesu sprzedażowego. Sprzedaż wachlarza usług w gabinecie kosmetycznym stanowi podstawowy zysk mniejszych i większych salonów kosmetycznych o standardowym menu zabiegowym. Słabym punktem w wielu miejscach wciąż pozostaje sprzedaż profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji domowej. Dlaczego tak się dzieje? Jak zmienić ten stan i zwiększyć tym samym zyski?

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij