Aktualny numer 6/2018

Liczba wydań: 10 wydań w roku

Opis: Czerwcowy numer to mnóstwo porad i informacji dotyczących kosmetyki i spa, makijażu, mikropigmentacji, stylizacji paznokci oraz pielęgnacji stóp. Nie zabraknie również nowości produktowych oraz relacji z wydarzeń branżowych. Aktualne DOSSIER to kompendium wiedzy o fotoprotekcji. 

Znajdziecie tu szereg ciekawych materiałów merytorycznych – od zestawienia i charakterystyki dostępnych na rynku kosmetyków filtrów, przez zalecenia dietetyczne, po konkretne wskazówki dla Waszych klientów wybierających się na spotkanie ze słońcem.

O tym, w co i jak inwestować w branży kosmetycznej by Wasz biznes prosperował przeczytacie w dziale LIFE & WORK.  Znajdziecie tu również artykuł o marketingu społecznie zaangażowanym, z którego dowiecie się, na czym polega CRM (cause related marketing). W STYLE & MORE przygotowaliśmy dla Was zestawienie firmowych bestsellerów z branży hand & nail. Kolejna część z cyklu artykułów poświęconych chorobom tarczycy w kontekście kompleksowej opieki kosmetologicznej z pewnością zainteresuje profesjonalistów specjalizujących się w holistycznej pielęgnacji.

Zamów prenumeratę

 

 

Spis treści

  • BEAUTY & CARE

    BEAUTY & CARE

    • W walce z cellulitem Nowoczesna kosmetologia
    • Edukuj i doradzaj MUST HAVE w pielęgnacji domowej
    • Hair anti-aging Wakacyjne wyzwanie
    • Kojący dotyk Masaże na lato
    • Przebarwienia pozapalne Wskazówki dla specjalisty
    • Gdy brakuje równowagi Dysfunkcje i choroby tarczycy a zabiegi estetyczne (cz.2)
    • Największy stres stylistki Mocne paznokcie
    • Siła pary wodnej Wszystko o autoklawie
    • Stopy w ruch Sport w profilaktyce stopy cukrzycowej
    • News
  • TARGI

    TARGI

    • Poczuj piękno live! Wstęp
    • 9. Targi BEAUTY FORUM & SPA Wrześniowy weekend z pięknem 
    • Wiedza na czasie! Program seminariów
    • 5. Targi Hair Forum Poznaj piąta odsłonę targów Hair Forum!
  • DOSSIER

    DOSSIER

    • FOTOPROTEKCJA Słoneczne ABC
    • Filtr filtrowi nierówny Ekspert o fotoprotekcji
    • Zdrowe opalanie Czy jest możliwe?
    • Oszukać oko... i skórę? Sztuczna opalenizna pod lupą
    • Dietetyczny know-how Czego unikać przed ekspozycją na słońce?
    • Bezpiecznie(j) na słońce Dietetyk poleca
    • News
  • LIFE & WORK

    LIFE & WORK

    • W co i jak inwestować? Nie tylko o finansach
    • Cause rekated marketing Marketing społecznie zaangażowany
    • Salon VENUS Marioli Lewandowskiej Salon miesiąca
    • News
  • STYLE & MORE

    STYLE & MORE

    • Gdy "mała czarna" to za mało... Pigmentacja powiek (cz. 2)
    • ABC makijażu permanentnego Przewodnik profesjonalisty (cz.1)
    • Higiena stylizacji brwi Bezpieczny zabieg
    • Teoria barw Kolorymetria i eststyka
    • Ponadczasowa klasyka Babyboomer
    • Łąka pachnąca latem Hybryda & paint gel

Wybrane artykuły z najnowszego wydania:

Walka z cellulitem

Cellulit zawsze stanowi wyzwanie dla kosmetologa. Na każdym etapie – od diagnostyki poprzez wybór metod terapeutycznych kończąc na przewidywalności efektów końcowych – wymaga solidnej porcji wiedzy i kompleksowego podejścia. 

Czytaj...

Ekspert o fotoprojekcji

Co kosmetolog powinien wiedzieć o preparatach ochronnych i filtrach UV? Edukując klientów w zakresie ochrony przeciwsłonecznej musimy być pewni, że nasza wiedza jest na najwyższym poziomie

Czytaj...

CRM

Wykorzystanie koncepcji marketingu społecznie zaangażowanego w codziennej działalności nie jest tak trudne, jak się może wydawać. Prowadzenie działalności polegającej na usługach w zakresie troski o piękno i obsługa klientów to pierwsze źródło informacji i inspiracji do poznawania potrzeb.  

Czytaj...