Specjalnie dla Was najlepsi wykładowcy prowadzą interaktywne szkolenia online. Jeśli chcesz poszerzać horyzonty i pogłębiać wiedzę... to wystarczy śledzić nasz harmonogram i zarejestrować się na wydarzenie! Bogata tematyka dotycząca całego spektrum branży kosmetyki profesjonalnej sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Jak to działa..? To dziecinnie proste!

Dostęp do szkoleń mają nasi zarejestrowani Użytkownicy.

Krok 1: Jeśli nie posiadasz konta Zarejestruj się lub jeśli jesteś naszym Użytkownikiem Zaloguj się do swojego konta. 

Krok 2: Pod każdym szkoleniem znajdziesz przycisk umożliwiający rezerwację miejsca na wybrane webinarium (patrz: instrukcja).

Krok 3: Pół godziny przed każdym szkoleniem znajdziesz przycisk, który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego (patrz: instrukcja).

W szkoleniach online można uczestniczyć zarówno za pomocą komputera jak i urządzeń mobilnych. Dla zapewnienia dobrej jakości odbioru webinarium zalecamy zapoznanie się z danymi technicznymi: Dane techniczne dla uczestników szkoleń online.

 

Wstęp wolny! 

 


Jak uzyskać certyfikat? 

Uczestnicy szkoleń online, po zakończonym przez prowadzącego szkoleniu, zostają przekierowani na stronę do zakupu certyfikatu. Jeśli uczestnik korzysta z aplikacji mobilnej - dostanie link do zamówienia certyfikatu w mailu powebinaryjnym (wysyłanym następnego dnia). Wystarczy uzupełnić formularz i opłacić zamówienie. Certyfikat zostaje wysłany na podany w formularzu adres e-mail w formie pdf do wydruku (w ciągu dwóch tygodni od wniesienia opłaty).

Certyfikatu jest dostępny tylko dla uczestników szkoleń. Certyfikatu nie można zamówić po obejrzeniu nagrań ze szkoleń online, dostępnych w web tv.

17 sierpnia | Trudny klient i reklamacje

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Justyna Bielenda

Godzina: 19.30

Opis: Trudny klient, czy nieprawidłowa obsługa Klienta? Standardy w obsłudze klienta – na co mamy wpływ w procesie obsługi Klienta? Gdzie popełniamy błąd? Co możemy zrobić jeszcze lepiej? Reklamacja a firma – dlaczego nie lubimy reklamacji? Jak prawnie się zabezpieczyć? Trudne sytuacje - jak rozmawiać z danym klientem w sytuacjach konfliktowych. Techniki podejścia do klienta oraz techniki efektywnego rozwiązywania „trudnej/stresującej sytuacji”. Rozmowy reklamacyjne z danym typem klienta. Korespondencja z klientem – jak postępować przy odpowiedzi pozytywnej oraz negatywnej. Zaufanie oraz autentyczność – jak zbudować z danym klientem zaufanie. Autentyczności w relacji z klientem. Jak zdobyć lojalnych klientów?

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

18 sierpnia | Twist French + Salon Sucess

Sponsored by Nailpro Poland

Wykładowca: Dorota Lip-Łysakowska (Mistero Milano) & Ewa Żabińska - Lubowiecka (Vellp & Nailpro Poland)

Godzina: 19.30

Opis: Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną dwie konkurencje. Jedna bardzo lubiana i pozornie łatwa w wykonaniu, ale na pewno przyjemna, szczególnie dla artystów - czyli Twist French, oraz druga konkurencja, sprawiająca często nie lada wyzwanie techniczne względem bardzo ograniczonego czasu czyli Salon Sucess - dająca jednak maximum adrenaliny i zadowolenia po ukończonej pracy. Prowadząca pokaże swój schemat pracy aby w przeznaczonym czasie konkursowym sprostać jak najlepiej wymaganiom i kryteriom oceny sędziowskiej.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk, 
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

25 sierpnia | Skuteczne metody usuwania makijażu permanentnego

Wykładowca: Magdalena Bogulak (Centrum Makijażu Permanentnego oraz International PMU Academy Magdalena Bogulak)

Godzina: 19.30

Opis: Wykład obejmuje problematykę usuwania makijażu permanentnego z za pomocą specjalistycznego preparatu do usuwania makijażu permanentnego – tzw. remover. Na podstawie konkretnych przypadków źle wykonanego makijażu ust, oczy i brwi przedstawimy możliwości zabiegowe i efekty przed i po zabiegu.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

31 sierpnia | Budowanie długoterminowych relacji z klientem od pierwszego spotkania

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Aneta Muller

Godzina: 19.30

Opis: Utrzymanie stałego klienta kosztuje zdecydowanie mniej niż pozyskanie nowego, by nasi bywalcy i bywalczynie pozostali z nami na długie miesiąca a nawet lata nie wystarczy wyłącznie dobra oferta. Usługi kosmetyczne to kontakt bezpośredni z klientem i ten pozostanie nam wierny wyłącznie wtedy, gdy będzie czuć się dobrze w naszym salonie i będzie nam ufać. Dowiedz się, jak budować długoterminowe relacji i jak oczarować klienta od pierwszego spotkania.

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

14 września | Rola recepcji i obsługa telefoniczna

Szkolenie online w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge

Wykładowca: Ewa Kawka

Godzina: 19.30

Opis: „Nigdy nie ma się drugiej okazji, żeby zrobić pierwsze wrażenie…” Recepcja odgrywa kluczową rolę w kreowaniu wizerunku obiektu beauty i jest miejscem, które możemy nazywać sercem gabinetu. To właśnie tutaj odbywa się pierwszy kontakt klienta z gabinetem, zarówno telefoniczny, jak i bezpośredni. Na recepcji przełamujemy z klientem tzw. „pierwsze lody” nawiązując z nim nić porozumienia, a zarazem zdobywamy jego zaufanie po to, aby stał się naszym wiernym klientem. Zdobądź informację jak powinna pracować Twoja recepcja, aby była najlepszą wizytówką Twojego obiektu beauty.

 

Więcej informacji na temat cyklu szkoleń BEAUTY FORUM Business Challenge znajduje się na grupie facebookowej - tutaj.

 

Pół godziny przed szkoleniem w tym miejscu pojawi się przycisk,
który przeniesie Cię do pokoju szkoleniowego.

 

Opens internal link in current windowKliknij i obejrzyj nagrania z minionych szkoleń online! (Opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych Użytkowników)

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij