
Oferta świąteczna
Zainteresowanie klientów wyselekcjonowanymi usługami pod koniec roku kalendarzowego, przekłada się na większe zapotrzebowanie salonów na produkty i wsparcie marketingowe. W cenie są również rozwiązania zapewniające wysoką efektywność i ergonomię pracy. Mimo niepewnej sytuacji powodowanej wzrostem zachorowań na COVID 19 warto przeanalizować ofertę rynkową i zaopatrzyć się w produkty i rozwiązania, zapewniające dochód w czasie okołoświątecznym. Niezależnie od tego, czy nacisk położycie na pakiety zabiegowe w formie karnetów, czy zestawy do pielęgnacji domowej, które doskonale sprawdzą się w formie prezentów czy też rozwiniecie ofertę o zabiegi o przedłużonym działaniu, warto być na bieżąco z aktualnymi propozycjami znanych firm i marek. Dzięki optymalnie skomponowanej ofercie świątecznej można zyskać i obdarować jednocześnie, sprawić radość i samemu ją poczuć, co w tych trudnych czasach jest szczególnie ważne.
Przegląd stan na listopad 2020.