Empatyczna komunikacja

VIDEO | O empatii w zawodzie kosmetologa należy pamiętać w każdym aspekcie wykonywanej przez nas pracy - to właśnie ta cecha jest priorytetowa dla "czytania:" i rozumienia potrzeb klientów. Empatyczna komunikacja (NVC) stanowi nieodzowny element konstruktywnego dialogu - zarówno na linii usługodawca-klient, jak i szef-personel. O tym, jak wprowadzić i stosować w praktyce uniwersalne zasady NVC i jaki wpływ ma ten charakter wypowiedzi, rozmów i sposobu słuchania na relacje w zespole, z klientami oraz na... sprzedaż opowiedziała Ewa Grzegorczuk.

Zapraszamy do oglądania!


BEAUTY FORUM is edited by

Health and Beauty
Media Sp. z o.o.

A company of

Hb Logo

Part of

Bofierecosmo

Contact us: ul. Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa - Tel.: +48 (22) 858 79 55 - Fax: +48 (22) 858 79 53 - info@health-and-beauty.com.pl

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij