Cukier nie krzepi

Z tego artykułu dowiesz się:

• Czym możesz zastąpić cukier w codziennej diecie?

• Czy syntetyczne zastępniki cukru są sensowną alternatywą?

• Jaki wpływ ma cukier na organizm?

• Dlaczego warto zwracać uwagę na indeks glikemiczny?

 

 

Dietetyczne fakty i mity (cz. 3) | A może krzepi? Nie. Ten mit na szczęście przestał już obowiązywać. Coraz częściej i głośniej obwinia się cukier o wiele mniej lub bardziej poważnych chorób – zaczynając od próchnicy, poprzez otyłość, na nowotworach kończąc. Czym zastąpić cukier? Czy warto to zrobić? Kto szczególnie powinien zwrócić uwagę na zawartość cukru w diecie? Magda Olech odpowiada.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij