Era influencera

Z tego artykułu dowiesz się:

• Kim jest influencer i jaką rolę pełni we współczesnym marketingu internetowym?

• Czy każdy blogger jest także influencerem?

• W jaki sposób branża beauty współpracuje z influencerami?

• Youtube, Instagram czy Facebook – który kanał komunikacji jest skuteczniejszy w kampaniach  z influencerami?

 

 

 

Biznes online | Influencer marketing to w ostatnich latach najszybciej rozwijająca się gałąź marketingu internetowego. Codziennie obserwujemy zmieniające się oblicze polskich influencerów, twórców internetowych, a także rozwój możliwości reklamowych w tym segmencie. Jak wygląda to w branży beauty? Anna Pytkowska dzieli się z Wami swoją wiedzą. Jeszcze kilka lat temu realizację kampanii reklamowych opieraliśmy w większości na twórcach piszących blogi, nieco później oprócz rosnących w siłę blogerów pojawili się twórcy wideo z coraz większymi kanałami na YouTubie. Vlogi szybko budowały duże grona odbiorców i umożliwiały bardzo szerokie dotarcie do najmłodszych grup docelowych.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij