Jak budować relacje z różnymi typami klientów

VIDEO | Zdobądź szczegółową wiedze na temat komunikacji interpersonalnej z klientami. Justyna Sękowska przekaże Ci niezbędne wskazówki, dzięki którym będziesz w stanie budować głębokie i długotrwałe relację oraz umiejętnie i szybko rozpoznawać osobowości swoich klientek. Dowiedz się w jaki sposób rozmawiać, co mówić a czego unikać w kontakcie z klientem. Nabierz umiejętność odczytywania krótkich komunikatów, dzięki którym będą w stanie przeprowadzić idealną konsultację w gabinecie. Mów w taki sposób w jaki klient lubi, co sprawi że wróci i zwiąże się z salonem na dłużej. Szkolenie pomoże też zrozumieć, dlaczego z jednym klientem komunikujemy się lepiej z drugim trochę gorzej, co na to wpływa i jak temu zapobiec.

Uzupełnij TEST OSOBOWOŚCI i poznaj interpretację wyniku podczas szkolenia!

Szkolenie online odbyło się w ramach BEAUTY FORUM Business Challenge.

 

Obejrzyj nagranie ze szkolenia z Justyną Sękowską:


BEAUTY FORUM is edited by

Health and Beauty
Media Sp. z o.o.

A company of

Hb Logo

Part of

Bofierecosmo

Contact us: ul. Królowej Marysieńki 9/10, 02-954 Warszawa - Tel.: +48 (22) 858 79 55 - Fax: +48 (22) 858 79 53 - info@health-and-beauty.com.pl

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij