Sztuka dialogu

Z tego artykułu dowiesz się:
• Dlaczego analiza potrzeb klientów jest filarem skutecznej sprzedaży?
• Jakie narzędzia mogą wspomóc efektywną analizę?
• Jaką rolę odgrywa mowa ciała w procesie aktywnego słuchania?
• W jaki sposób konstruować pytania do klientów, by dowiedzieć się jak najwięcej o ich potrzebach?

 

Efektywna analiza potrzeb klientów (cz. 2) | Jak skutecznie analizować potrzeby klientów, opierając się na ich odpowiedziach? Jakie działania i interakcje pozwalają budować właściwe menu zabiegowe? W jaki sposób efektywna analiza potrzeb klientów wpływa na zwiększenie zysków salonu? Małgorzata Ziewiecka udziela fachowych wskazówek.

 

 

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij