Wiosenne promocje

Z tego artykułu dowiesz się:
• Jak właściwie planować i konstruować akcje promocyjne?
• Dlaczego rabat to nie to samo co promocja?
• Jak przekonać klientów do korzystania z akcji promocyjnych?
• Czego nie nazywać promocją i jak wyróżnić się na tle konkurencji?

 

 

Jak robić to dobrze? | Hasło „promocja” często wzbudza mieszane uczucia. Zarówno, gdy sami taką akcję organizujemy, jak i wówczas, gdy mamy być potencjalnym odbiorcą. Za hasłem musi iść konkretna korzyść – dla obu stron. Nadużywanie „promocji” przynosi odwrotny efekt. Klienci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Jak konstruować akcje promocyjne, by rzeczywiście były atrakcyjne, ciekawe i zachęcające dla naszych klientów. Czego pod żadnym pozorem nie robić i jakich błędów unikać. Co jest promocją, a co nią nie jest? Na te i inne pytania odpowiada Marta Fiłoń.

  Aby uzyskać dostęp do pełnego materiału należy się zalogować/zarejestrować.

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij