Koszyk

TERAZ ALBO NIGDY!

| Autor: Anna Malińska

ANNA MALIŃSKA I SALON HEALTHY BEAUTY® W WARSZAWIE Inwestycja w dobie pandemii – Co motywuje Annę Malińską do działania? Jak przebiegała jej droga zawodowa? Co zmotywowało ją do otwarcia kolejnego salonu właśnie teraz? Czy nie obawia się kryzysu? Jak dba o budowanie wyróżniającej się na rynku marki osobistej?
Na te i inne pytania odpowiedzi znajdziecie na kolejnych stronach BEAUTY TALK
z Anną Malińską.

– Aby znaleźć się dziś w tym pięknym, przestronnym, doskonale wyposażonym, oferującym nowoczesne rozwiązania, kolejnym na mapie Warszawy salonie Healthy Beauty® przeszła Pani długą drogę. Warto było?
– Nie mam wątpliwości, że tak. Moje zainteresowanie kosmetologią oraz kompleksowo pojmowanym well-being rozwijałam studiując kosmetologię, odnowę biologiczną oraz masaż. Czas, zaangażowanie i chęć zdobywania wciąż nowych kwalifikacji i coraz bardziej zaawansowanych umiejętności wymagały ode mnie samodyscypliny i nie zawsze łatwych decyzji, ale doprowadziły mnie do miejsca, w którym dziś jesteśmy. Moja droga zawodowa zdominowana była przez dociekliwość oraz niezaspokojoną ciekawość i z radością stwierdzam, że wciąż nie mam dość. Zanim zdecydowałam się na samodzielność, przeszłam pełną drogę zawodową, zaczynając od podstawowych zabiegów w salonie kosmetycznym, kończąc na prestiżowym spa
w centrum Warszawy.

– Ambicja, pracowitość, sumienność i odwaga doprowadziły do stworzenia własnej marki, która jest rozpoznawalna, ceniona
i wciąż zaskakuje. Niedawno zdecydowała się Pani otworzyć nowy lokal. Taka inwestycja w czasach kryzysu? Co zmotywowało Panią do podjęcia tak odważnego kroku?

– Nieustanna chęć podnoszenia jakości oraz stopnia profesjonalizmu wykonywanej pracy poskutkowała stworzeniem marki Healthy Beauty® na rynku usług kosmetologicznych. Jestem dumna z drogi, którą przeszliśmy wraz z moim teamem. Dzięki spójnej filozofii działania i wysokim standardom obsługi klienta cieszymy się znakomitą opinią wśród naszych klientów i partnerów biznesowych. Co mnie zmotywowało? Myślę, że w każdym biznesie przychodzi taki moment, w którym czujemy, że robi się wokół nas „za ciasno”, że potrzebujemy nowej przestrzeni, nowych wyzwań, powiewu świeżości, ale wciąż coś nas powstrzymuje: codzienne obowiązki zawodowe i prywatne, ciągłe wyzwania, chęć sprostania wszystkim potrzebom naszych klientów i współpracowników.
Jednak w końcu nadszedł ten moment: teraz albo nigdy! I tak oto powstał nowy salon, z którego jestem bardzo dumna.

– Jaka myśl, motto, przyświecała Pani przy tworzeniu nowej lokalizacji, jej oferty i profilu działalności?
– Zarówno przy tym projekcie, jak i w codziennej pracy kieruję się zasadą, że piękna skóra to przede wszystkim zdrowa skóra. Motto marki Healthy Beauty® brzmi: Odkryj swoje zdrowe piękno! Jak wskazuje sama nazwa marki, stawiamy nacisk na pielęgnację, która ma całościowo wspomagać poprawę kondycję całego organizmu, bo zabiegi, które oferujemy, nie ograniczają się tylko do pielęgnacji skóry. W Healthy Beauty® specjalizujemy się w tworzeniu całorocznych programów zabiegowych opartych

 

na pilingach chemicznych, mikronakłuwaniu i fotoodmładzaniu. Naszą flagową sekcją zabiegów są terapie przeciwtrądzikowe, zarówno u osób młodych, jak i dorosłych. Stawiamy na kompleksowe działania, nie ograniczając się jedynie do pielęgnacji. Szukamy źródła problemów, podchodząc do naszych klientów holistycznie. Współpracujemy z laboratorium, w którym nasi klienci mogą wykonać badania diagnostyczne
w korzystnych cenach. Dzięki temu możemy odnaleźć przyczynę trądziku czy innych problemów skórnych.

– Jest Pani nie tylko praktykiem o wysokich kwalifikacjach, ale też i zaangażowanym szkoleniowcem? Lubi Pani dzielić się swoją wiedzą?
– Uwielbiam. Mój autorski system szkoleń Healthy Beauty® to projekt, z którego jestem szczególnie dumna. Działalność szkoleniowa to moje drugie powołanie, daje mi niesamowitą satysfakcję. Cieszę się z każdego postępu moich pracowników oraz osób, które przeszkoliłam. Wiem, że są świetnymi specjalistami, co znajduje odzwierciedlenie także w opiniach naszych klientów. Dużo radości dają mi też publikacje, które tworzę dla prasy branżowej (m.in. BEAUTY FORUM) – profesjonalne wskazówki, artykuły eksperckie dotyczące nowych rozwiązań w branży beauty.

– Jest Pani szefem, kosmetologiem, szkoleniowcem, ekspertem, a także mamą i żoną. Jaki jest Pani przepis na udane połączenie życia prywatnego
i zawodowego?

– Przede wszystkim wyważony podział obowiązków. Ustalenie bloków pracy znacznie ułatwia mi zarządzanie czasem. Tak więc prowadzenie firmy oraz bycie żoną i mamą jest możliwe, aczkolwiek wymaga samodyscypliny i wsparcia bliskich osób. Ważne jest też, by mimo poczucia, że wszędzie musimy być na medal, umieć czasem odpuścić, delegować część obowiązków, pozwolić sobie na zwolnienie tempa i relaks. Staram się to też przekazywać moim klientom. Ostatni czas sprzyja uczuciu wypalenia, przewlekły stres daje się wszystkim we znaki. W Healthy Beauty® dbamy o równowagę i harmonię planu zabiegowego, tak aby pielęgnacja szła
w parze z relaksem.
Z Anną Malińską
rozmawiała Olga Koperkiewicz

FAKTY

Nazwa:Healthy Beauty®
Lokalizacje: ul. Gostyńska 41, 70 m2trzy gabinety, podwójne stanowisko do manikiuru, recepcja, sklep;ul. Kolejowa 43, 50 m2trzy gabinety, recepcja, sklep
Zabiegi: pilingi chemiczne, mezoterapia mikroigłowa,karboksyterapia, epilacja laserowa SHR, E-light (zamykanie naczynek, usuwanie rumienia, fototerapia trądziku i przebarwień), fotoodmładzanie dynamiczne SSR, usuwanie zmian skórnych radiotermolizą Termocell, zabiegi pielęgnacyjne, manikiur, pedikiur, stylizacja oprawy oka, masaż, depilacja
Atuty: współpraca z siecią laboratoriów Synlab w zakresie badań diagnostycznych
Marki: Peel Mission®, Yonelle, Gen Factor, Dermaheal, Lycon, Criss, GancMed, Termocell, SPN Nails
Personel 8-12 pracowników, stały proces rekrutacjiAnna Malińska – właściciel, kosmetologAnna Cybulska-Puter – manager