Psychologia biznesu - Video

Czy zadowolony klient to lojalny klient? Prowadząca szkolenie omówiła dane na temat rynku kosmetycznego w Polsce, a także najnowsze trendy. Z filmu dowiecie się jakie strategie działań marketingowych dla gabinetu przyjąć i jak komunikacja w... Czytaj więcej
Poznaj sposób na zwiększanie obrotu salonu, szczególnie kiedy nie jesteś w stanie przyjąć więcej klientek. Z wykładu dowiesz się, jak w prosty sposób zachęcać obecne klientki do korzystania z droższych zabiegów i jak pozyskiwać nowych klientów... Czytaj więcej
Czy da się uratować niezadowlonego klienta? Czy jest możliwe, aby brak satysfakcji przekuć na lojalność? Tylko 4 klientów na 100 skarży się z powodu niewłaściwej obsługi, reszta chętnie mówi o tym rodzinie i znajomym. Zareaguj, zamiast... Czytaj więcej
“Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiadomo, która połowa” J.Wanamaker. Wdrażasz nowości, oferujesz promocje, pakiety lojalnościowe. Głowisz się co jeszcze możesz zrobić dla swoich klientów?...
Czytaj więcej
Klient Ci tego nie powie, dlatego obejrzyj i dowiedz się, dlaczego odchodzi lub w ogóle się nie pojawia. Pamiętaj, że nie mamy drugiej szansy na pierwsze wrażenie, dlatego w biznesie niezbędne jest monitorowanie punktów styku klienta z firmą i...
Czytaj więcej
Podczas wykładu uczestnicy dowiedzą się jak uruchomić swój osobisty potencjał do osiągania ważnych celów i wzrostu motywacji wewnętrznej oraz poznają model M.O.C.-y sprawczej uwzględniający psychologiczne mechanizmy związane z ustaleniem... Czytaj więcej

BEAUTY FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij